Μολυβένιο μου φουστάκι…

skirts-pencil

Αγαπημένο μου τρέντ αυτήν την εποχή είναι οι ίσιες, εφαρμοστές φούστες ή αλλιώς pencil. Πάντα μου άρεσαν και όταν έβλεπα την μαμά μου να τις φοράει, ήθελα και εγώ αλλά ήμουν μικρή ακόμη. Πλέον όμως μπορώ και εγώ να τις φορέσω και Ω! τι χαρά, είναι πάλι στη μόδα.

Αν δεν σε ψήνει το γεγονός οτι κάποτε τέτοιες φούστες τις φορούσε η μανούλα, τότε ίσως σε πείσει το γεγονός οτι έχουν γίνει αγαπημένο κομμάτι πολλών σταρ. Ορίστε δες:

019 Stiletto Skirt - Others

Στα μαγαζιά θα βρείς ακριβώς αυτή που σου αρέσει και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές. Μπορείς να διαλέξεις ψηλόμεση ή χαμηλόμεση ανάλογα με το τι σε βολευεί ή τι πιστεύεις οτι σου ταιριάζει. Ακόμη μπορείς να επιλέξεις μια πολύχρωμη, εμπριμέ, δερμάτινη ή καρό. Αν και για τώρα την άνοιξη καλύτερα να επενδύσεις σε κάποια φλοράλ ή σε κάποια με έντονο χρώμα.

pencilskirts

Η δική μου επιλογή για την σεζόν που έρχεται θα είναι σίγουρα μια ψηλόμεση, σε έντονο φωτεινό χρώμα. Ψηλόμεση διαλέγω γιατί μιας και ο καλός Θεούλης δεν μου έδωσε και πολλούς πόντους σε ύψος, με μια τέτοια φούστα πετυχαίνω να δείχνω πιο ψιλή μιας και δίνει την εντύπωση της πιο μακριάς τάλιας. Να μια τέτοια ας πούμε είναι η τέλεια επιλογή:

The-High-Waisted-Pencil-Skirt

Η επιλογή μιας τέτοιας φούστας pencil είναι κολακευτική για κάθε σωματότυπο, αρκεί να φορεθεί σωστά:

image1xl how-to-wear-a-casual-pencil-skirt-006

Δημιουργεί καμπύλες σε μια αδύνατη σιλουέτα αλλα κολακεύει τις καμπύλες και ενός πιο γεμάτου σωματότυπου.

Tip: αν είσαι πιο γεματούλα, απέφυγε τις δερμάτινες pencil φούστες γιατί το αποτέλεσμα δεν είναι πολύ καλό ορισμένες φορές.

Τέτοιες φούστες θα κατέχουν πάντοτε διαχρονική αξία μέσα στην ντουλάπα σου, γι αυτό λοιπόν θεώρησε ως επένδυση την αγορά μιας τέτοιας και δεν θα χάσεις. Θα σου φανεί σε πολλές περιπτώσεις χρήσιμη είτε είναι στην μόδα είτε όχι. Και μην ξεχνάς οτι φορώντας μια τέτοια φούστα είσαι σοφιστικέ αλλά και σέξυ με τον σωστό τρόπο!

pencil-skirt-hemline1

Πηγές εικόνων:

http://www.mainstreetworkwear.com
http://www.fashionista-next-door.com
http://www.images.asos-media.com
http://www.moviestarmakeover.com

Σχολιάστε

